2012/03/30

Luzera eta zabalera osoan. Matematika, lehen hezkuntzako 6.maila [Matematika arloa - LMH-6] [Interneteko baliabidea - HOD]

Egileak: proiektuaren zuzendaritza: Rafael Pérez Gómez; moldaketa eta euskaratzea: Ana Turumbay Izurdiaga... [et al.]
Argitalpena: Granada, Proyecto Sur de Ediciones, 2011
Deskribapen fisikoa: Hezteko Objektu Digitala (PDF)
Edukien deskribap.: Neurketaren esanahia eta erabilera. Zenbakizko testuak ezagutzea eta interpretatzea, eta neurketa eta neurriak erabiltzea problemak ebazteko eta informazioa ulertzeko eta transmititzeko. Hiztegi egokia erabiltzea; nork bere estrategiak sortzea, irudiak zehatz eta gutxi gorabehera neurtzeko; neurketak egitea tresna eta neurri-unitate konbentzionalak erabilita; magnitude bereko unitateen arteko baliokidetasunak; objektu eta espazio ezagunek duten luzera, azalera, pisua eta edukiera estimatzea; neurketak egiteko unitate eta tresna egokienak hautatzea, eta magnitude-ordenaren araberako neurriren bat adieraztea; neurriak hartzean eta estimazioak egitean erabilitako prozesua eta estrategia ahoz eta idatziz azaltzea; irudi lauen azalerak, bata bestearen gainean jarrita, deskonposizioa eginda eta haien neurriak hartuta alderatzea. Azalera-unitateak erabiltzea; oinarrizko irudien perimetro eta azalerak kalkulatzea: laukiak, karratuak eta triangeluak.
Materia: LMH - Matematika-Interneteko baliabideak-Hezteko Objektu Digitalak (Eskola 2.0)
Maila: 6.maila